Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#6357GPS GO 60 Europe TRAFIC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2015, před 9 lety

Zdeněk Janás

Znění stížnosti

Dobrý den. Zapokupil jsem na internetových stránkách firmy GPS (dle tam uváděných technických parametrů i ovlasdatelnou hlasem)za 5990,- Kč. Navigace přišla na hodonínskou prodejnu pouze s obecným manuálem, kde na každé stránce je jednovětná informuje, co udělat vzhledem k společnosti Tomtom. Žádné technické parametry přístroje nebyly přiloženy, žádný symbol o ovládání hlasem, ani žádná zmínka o této možnosti. Prodavač kontroloval ean a číselné údaje na obalu, a tvrdil, že je hlasem ovladatelná. Nedalo mi to, a obrátil jsem se na Zlín s dotazem, jak to tedy je. Odpověděli, že kontrolovali mou objednávku a já si prý objednal bez možnosti ovládání hlasem (což není absolutně pravdou). Hodonínský prodavač ihned zažádal Zlín o dodatečné zaslání technických parametrů. Dodnes nikdo ze Zlína nereagoval.Proto jsem opět psal dotaz meilem do Zlína, odpověděli lakonicky: můžete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě (ta mi ale už kvůli čekání na ty technické parametry ze Zlína, bohužel, uběhla. Táži se - pokud Zlín nesplnil jednu z podmínech bezzávadového dodeje zboží (absence technických parametrů), prodlužuje se mi doba vrácení na 3 měsíce? Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Chci zboží za těchto okolností vrátit. Nevím totiž, co mi bylo dodáno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému