Společnost


Groupe SEB ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#63618Došlé zboží mělo rozbité platické součástky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2023, před rokem

Jan Vlček

Znění stížnosti

Dnes 3.1.2023 jsem obdržel balík ,kde byl hnětač QB 15E838 (faktura č.**) Obal byl neporušen, po rozbalení jsem našel rozbitý plastový kryt hnětací mísy ,též prasklý knoflík,A, ovládací motorové jednotky(též plast)Jinak vše funguje ,pouze tyto věci jsou poškozené.
Jelikož jsem na faktuře nenašel, kam urgovat,píši Vám.
Zjistil jsem ,že máte prodejnu i v Chvalovicích -Hatě 196, výměna rozbitých plastových součástek by šel řešit i tam, vše mám ofoceno.
S pozdravem Jan Vlček


Produkt

Hnětač/míchač QB 15E838


Požadované řešení

Poslání poškozených plastových součástek na adresu ,případně prodejnu v Hatích,Praha je dost daleko.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému