Společnost


eYello CZ, k.s.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#63756Nedodržení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2023, před rokem

Viktor Švéda

Znění stížnosti

Dne 16.12.2021 mi byla zaslána nová nabídka ceny za elektřinu. V této nabídce jasně uvedeno cituji "Obě možnosti jsou opět produkty na 24 měsíců s fixovanou cenou. "
Nový dodatek o ceně ( vysoký i nízký tarif 2,999 (3,629 s DPH) + měsíční poplatek 90 (108,90 s DPH) )
jsem podepsal 17.12.2021 a zaslal zpět na eYello.
15.11.2022 my byla zaslána informace, že mi budou od 1.1.2023 navyšovat cenu (7,890 9,546 s DPH a měsíční poplatek 120,- 145,20 s DPH )
Na toto navýšení jsem ihned reagoval a napsal, že s tím nesouhlasím.
24.11.2022 mi bylo odpovězeno a "vysvětleno" že oni to tak mohou a že je to tak ve smlouvě.
Znovu jsem nesouhlasil a napsal jsem že takové obchodní podmínky které nyní ukazují jsem nepodepsal a stále nesouhlasím s navýšením ceny.
14.12.2022 mi odpověděli, že nemám smlouvu (dodatek) na fixaci ceny ale doby. S tímto vyjádřením jsem znovu nesouhlasil.
Dne 6.1.2023 jsem napsal na ERU (energetický regulační úřad). Momentálně čekám co bude.

Děkuji za pomoc S pozdravem Švéda Viktor


Produkt

Produkt ceník POP elektřina


Požadované řešení

Žádám dodržení ceny ve smlouvě po celou dobu platnosti smlouvy tedy od 1.04.2022-31.03.2024.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému