Společnost


Agnieska Kant

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#63865Nezaslání peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2023, před rokem

Martina Slezáková

Znění stížnosti

V 11/2022 u jsem si přes e-shop Pani Kabelkova zakoupila dvě kabelky. Zboží jsem dne 30. 11. 2022 vracela, protože se mi nelibilo. Jednalo o odstoupení od smlouvy. Zboží jsem odesílala prostřednictvím České pošty, v balíku byl kromě kabelek formlulář pro vrácení s konkatními údaji na mou osobu. Dne 7. 12 mi přišel e-mail, že zboží bylo přijato ve skladu v Mikulovicích a že bude zasláno do hlavního skladu v Polsku. Dne 15. 12. 2022 mi v e-mailu oznámili, že zboží přijali a že do 14 dnů mi budou peníze zaslány na účet. Nestalo se tak. E-shop na mé dotazy ohledně vrácení platby nereaguje. Jejich telefonní číslo je aktivní, ale nikdo hovor nepříjme. E-shop jsem záměrně kontaktovala ze své jiné e-amilové adresy a obecným dotazem na délku dodání zboží. Na tento e-mail mi během pár hodin odpověděli.


Produkt

Dámská kabelka univerzální Hernan šedá HB038 - Barva: šedá


Požadované řešení

Zaslání peněz za vrácené zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému