Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
V 11/2022 u jsem si přes e-shop Pani Kabelkova zakoupila dvě kabelky. Zboží jsem dne 30. 11. 2022 vracela, protože se mi nelibilo. Jednalo o odstoupení od smlouvy. Zboží jsem odesílala prostřednictvím České pošty, v balíku byl kromě kabelek formlulář pro vrácení s konkatními údaji na mou osobu. Dne 7. 12 mi přišel e-mail, že zboží bylo přijato ve skladu v Mikulovicích a že bude zasláno do hlavního skladu v Polsku. Dne 15. 12. 2022 mi v e-mailu oznámili, že zboží přijali a že do 14 dnů mi budou peníze zaslány na účet. Nestalo se tak. E-shop na mé dotazy ohledně vrácení platby nereaguje. Jejich telefonní číslo je aktivní, ale nikdo hovor nepříjme. E-shop jsem záměrně kontaktovala ze své jiné e-amilové adresy a obecným dotazem na délku dodání zboží. Na tento e-mail mi během pár hodin odpověděli.
Dámská kabelka univerzální Hernan šedá HB038 - Barva: šedá
Zaslání peněz za vrácené zboží
|
Tweet |