Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6393Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2015, před 9 lety

Jan Klvánek

Znění stížnosti

Koupil jsem použité zboží(mobil) v hodnotě 4,5k. u kterého byl popis závady mechanické oděrky,na produktu opravdu byly mech. oděrky(kryt, a vrchní a spodní hrany) když vynechám nefunkční nabíječku která po připojení k mobilu z něj udělala neovladatelný stroj o které nepadlo slovo na stránkách. to vše bych vstřebal , ale po asi měsíci používání kdy bylo s mobilem zacházeno šetrně (obal ve specializované prodejně s tlustými stěnami a ochranná folie nošení v prostorné kapse v batohu), takže žádný tlak nebyl na vyvíjen, avšak sem začal objevovat na mobilu při zobrazení černé barvy lehkou prasklinu. Která se šířila od prostředku k pravému hornímu rohu, někde na cestě k němu se zastavila.

Reklamace nebyla uznána
Vyjádření technika: Zamítnuto - mechanicky poškozený LCD. možno přijmout na nezáruční opravu.

ovšem rozhodnutí se mi nelíbí hned ze 2 důvodů první je že vím že k němu nedošlo, což nijak nedokážu, snad jen selským rozumem. . . jak sem se k němu dostal přes sklo? , ale druhý důvod je že prasklina se šíří atypický způsobem, nejdřív vodorovně a pak v určitém bodě bez jakéhokoliv zaběhnutí změní směr a míří úplně jinam.
Tohle je podle mě vada buď skla nebo LCD displeje takže materiálu. Pokud by došlo k poškození mnou prasklina by nebyla jen jedna, ale vytvořila by u tohohle typu skla "pavučinu" v bodě nárazu, ne rovnou čáru která se v jednom bodě zlomila a mířila by jinam(pokud sklo nemělo skrytou vadu), dále prasklina je tak jemná že pokud bych poškodil sklo byla by prasklina viditelná pouhým okem což není, musí být displej zapnutý a mít černé pozadí, poté je viditelná bílá prasklina.


Proto bych na vás chtěl tímto apelovat pro nové posouzení dokud je mobil stále u vás.


Produkt

Mobilní telefon THL T11 "použité zboží" s mech. poškozením a nefunkční nabíječkou


Požadované řešení

No, jelikož se mi zdá že v okolí praskliny nefungují pixely musel by se vyměnit LCD displej i s dotykem, dobře vím že výměna celého LCD displeje a dotyku stojí od 3 000 a dost často míří do výše ceny mobilu. Takže se moc nevyplácí. Nejrači bych viděl nový mobil který bych si doplatil do ceny kterou uvádíte na svých stránkách za nový mobil.

Nebo řešení z vaší strany které by mi zaručilo že mobil bude bez problémů použitelný 2-4 roky bez problému.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému