Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6407Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2015, před 9 lety

Petr Baka

Znění stížnosti

Před vánoci 2014 jsem zakoupil v Příbramské pobočce CZC.CZ tablet Acer Aspire Switch.Po 3 měsíčním používání nedrží napájecí adapter v konektoru. 10.2.2014 jsem tablet odnesl na reklamaci.Přijímací technik sepsal příjem kde uvedl (napájecí adaptér nedrží v konektoru, možné mech. poškození - případně zákazník žádá cn.)
Dne 6.3. mi bylo oznámeno, (Vaše reklamace je stále v servisu, zatím nemáme k dispozici ani případný cenový návrh.)
Od této doby mi servisní tým pořád dokola píše že se nejedná o záruční servis.
Dnes je to 50 dní od převzetí tabletu na reklamaci, nikdo nic neví,nikdo se o nic nezajímá.2 měsíce platím zbytečně mobilní internet a vůbec nevím jak ještě dlouho.
Může mi teda někdo říct co je na napájecím konektoru tak složitého, že tak renomovaná firma jako je CZC.CZ a s ní autorizovaný servis ACER nedokáže za 50 dní reagovat a jak je možné,že zboží v záruce není přijmuto na záruční servis, aniž by o tom rozhodl autorizovaný servis?


Produkt

Tablet Acer Aspire Switch 10/10,1"/Z3735F/64GB/W8.1, stříbrná


Požadované řešení

Výměna zboží - Vrácení peněz - Bezplatná oprava - jakékoliv z těchto řešení jen ať to není na vánoce 2015


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému