Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Dne 29.12.2022 jsme s manželkou zakoupili sedací soupravu Malaga, objednanou přes eshop ve Sconto České Budějovice. Po potvrzení objednávky a možnosti vyzvednutí jsme pro sedací soupravu vyjeli osobním autem s velkým přívěsem a nevyužili jejich dopravu.Přeci jenom v dnešní době chce pokud možno každý ušetřit kde to jde. Po naložení sedací soupravy, která byla naskládána na sobě (trochu mě to zarazilo) a řádném upevnění vyrazili s největší opatrností domů. Po vynesení do domu se svým švagrem další svědek jsme sedací soupravu opatrně rozbalovali. Jeden kus v pořádku, další také a nakonec bohužel onen rozbitý rohový díl. Jedná se o prasklý bok a roztržení na několika místech, přitom obal byl nepoškozený. Po okamžitém sepsání na reklamační oddělení Sconto (přes web) jsem odeslal reklamaci.po několika dnech čekání mi byla bohužel reklamace zamítnutá z důvodu cituji- Jedná se o mechanické poškození. Při převzetí zboží ze skladu nebylo žádné poškození hlášeno. Jedná se o mechanické poškození způsobené nevhodnou manipulací, které pravděpodobně vzniklo při přepravě nebo vybalování zboží. Nejedná se o výrobní vadu. Takovéto poškození by neprošlo u výrobce výstupní kontrolou. Na to jsem hned ten den reagoval, že nemůžu a nevím proč bychom měli být poškozeni z
nějakého pochybení kdesi nějakého pracovníka a že požaduji tento kus vyměnit. Na toto již nikdo nereaguje. Pouze chci nově koupenou věc v pořádku a nepožaduji za to celou sedací soupravu.
Číslo objednávky ***, Identifikační číslo: ***
Výměna poškozeného kusu.
|
Tweet |