Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#64111Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2023, před rokem

Soňa Švihlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 20.12.22 jsem Ctěla pojistit rodinu po dobu 3 týdnů na horách,moje rodina přiletěla z Řecka,kde dcera nyní žije.Bylo mi sděleno z Vaší pobočky že pojištění není možné,musí se pojistit v Řecku.Využila jsem služeb VZP kde pojištění probehlo bez sebemenší komplikace.Jak je možné,že mě loni bylo provedeno pojištění po dobu 38 dní u dcery a 2 vnuků naprosto bez potíží a nyní jsem se dozvěděla že pojištění bylo neplatné!!!!Pojistila jsem je z důvodů že děti byli na táboře a aby nedošlo k problémům s případnou léčbou při zranění.Žádám o vrácení částky která byla neoprávněně poslána na Váš účet 2727/2700 dne 14:7:2022.Smlouva je cestovní pojištění ve variantě Optimals/Pojištění úrazu následky léčebné výlohy/Zdraví Švihlíková Soňa


Požadované řešení

S Allianz mám velmi dobré zkušenosti,mám tam pojištené auto a žádný problém,toto pojištění mě nemile překvapilo že neexistovalo.Jsem ráda že se vnukům nic nepřihodilo a ve zdraví přežíli prázdniny bez pojištění!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému