Společnost


General Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64224Státní příspěvek VYPLACEN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2023, před 11 měsíci

Jana Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych doporučit všem klientům kteří mají stejný problém s nevyplacením státního příspěvku 3.500 od společnosti General Energy, aby se obrátili na Energetický regulační úřad.
Já tak učinila a státní příspěvek mi byl obratem zaslán na bankovní účet.
Ještě upozorňuji, že jsem dostala informace, že společnost General Energy ukončila 6.1.2023 svoji činnost.


Produkt

Energie


Požadované řešení

Informování všech klientů General Energy a.s.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 15:50, před 10 měsíci

K 6. 9. 2022 došlo k přechodu smluv o dodávce energií pod společnost První česká energie a.s. bez změn se stejnými podmínkami a ceníkem.

Děkujeme spotřebitelce za informaci ohledně vyplacení státního příspěvku, která bude zveřejněna na našem webu VašeStížnosti.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 16:33, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 14:07, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.