Společnost


FINALTY TARGET MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:340
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:30
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64273Nedostala jsem zboží z Beliamo.cz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2023, před 8 dny

Helena Kababiková

Znění stížnosti

Objednala na beliamo.cz , dětské šaty,začatkem prosince jsem je objednala,a stále čekám jestli dojdou ,už mám pochybnosti ,zaplatila jsem předem 1 256 Kč jak bylo vyžadováno ,už mám pochybnosti že nebudu mít ani šaty pro malou,3 x psala sem na jejich e-mail,ale píšou mi neustavične to samé do kola .Tady je jejich odpověď:


Dobrý den, Vážený zákazníku,


omlouváme se, ale protože je zboží odesíláno ze zahraničí různými dodavateli, nejsme schopni Vám dát přesný termín dodání. Záleží na rychlosti odeslání dodavatelem, rychlosti přepravních služeb aj.

Dodací termín je tedy u každé objednávky individuální a z toho důvodu je dodací doba nastavena na 5-40 pracovních dnů, 95% zásilek dorazí zákazníkům do 14 pracovních dní od doby odeslání.

Dodací lhůta se může ve výjimečných případech prodloužit až na 180 dní, avšak nikdy doposud nebyla delší než 3 měsíce v nejzazším případě ( viz. obchodní podmínky - doprava a platba).

Děkujeme za pochopení a za Váš nákup.


S pozdravem a přáním krásného zbytku dne
zákaznická podpora Beliamo.cz



Datum: 23.01.23 12:04
Od: helca.kababikova@seznam.cz
Komu: info@beliamo.cz


Produkt

Nedotčena zásilka


Požadované řešení

Platební údaje k objednávce č. 3519069



Objednávku přeposíláme na logistické oddělení, abychom zrychlili dobu doručení a mezitím budeme čekat na Vaši platbu

Vaše objednávka byla automaticky přeposlána na logistické oddělení a během několika minut bude probíhat její zabalení. Během pár desítek minut Vás budeme informovat o úspěšném zabalení a připravení objednávky k odeslání.

Zásilka bude následně odeslána tím nejrychlejším způsobem ihned poté, co nám dorazí Vaše platba. Naše banka akceptuje okamžité platby, Vaše platba nám tak dorazí okamžitě a my tak výrazně můžeme zrychlit dobu odeslání.


Níže naleznete platební údaje pro platbu převodem včetně QR kódu ale také možnost zaplatit kartou.

Pokyny pro platbu bankovním převodem

Zaplaťte, prosím, částku 1 256 Kč s variabilním symbolem 3519069 na náš bankovní účet vedený pod číslem 2202036086 / 2010.

Jakmile obdržíme platbu za objednávku, budeme Vás obratem informovat na e-mail, který jste zadali.

Při platbě do 2 dní obdržíte dárek k objednávce, který Vás určitě velmi potěší.

Stručné shrnutí

Údaje k platbě

Číslo účtu:
Variabilní symbol:
Částka:

Uhraďte nejpozději do 2 dní.

2202036086 / 2010
3519069
1 256 Kč


QR platba - platit můžete také pomocí QR kódu

Pokud máte ve svém telefonu internetové bankovnictví, naskenujte QR kód a vyhněte se zdlouhavému vyplňování pokynů k platbě.

Další tip: QR kód si můžete kromě skenování také stáhnout a nahrát jej do svého internetového bankovnictví.

Zaplaťte QR převodem!
Stáhnout QR kód

Zaplatit můžete také online kartou

Pokud byste raději zaplatili objednávku online kartou, klepněte na tlačítko níže, kde budete moci zaplatit kartou ale také prostřednictvím Apple Pay nebo Google Pay.

Tato platební metoda je nejrychlejší, protože proběhne okamžitě. Používáme 3D secure i HTTPS pro bezpečnou platbu online.

Pokud zaplatíte kartou, získáte dodatečnou slevu 20 Kč na celou objednávku.

Zaplatit online kartou

Tímto nákupem se zařazujete do právě probíhající losovací soutěži o ceny v hodnotě
1.500.000 Kč.

Pro potvrzení účasti v naší soutěži je nutno objednávku uhradit.

Čím dříve objednávku uhradíte, tím větší je Vaše šance na výhru.

Shrnutí objednávky

Název Množství Cena
Dívčí šaty s květinami a růží - 2 barvy - Růžová, 7
Barva: Růžová, Velikost: 7
2 1 198 Kč
Doručení
Pojištění zásilky
Balné

Suma celkem

ZDARMA
39 Kč
19 Kč

1 256 Kč

Doručovací údaje
Helena Kababiková




Doručí zdarma dopravce:


Nejnovější recenze obchodu


Lenka Urbanová

Kvalita a materiál mě velmi potěšil, doporučuji


Petr Švagera

Nakupoval jsem již 2x a vždy v pořádku :-)

Potřebujete pomoc? Obraťte se na nás

Nebojte se nás zeptat
Pokud máte jakékoliv dotazy ke své objednávce, odpovězte na tento e-mail, jsme tu pro vás každý všední den od 6:00 do 18:00.

Pokud potřebujete pomoci, odepište na tento email a napište nám, s čím Vám můžeme pomoci.

Bezpečné nakupování


Bezpečná platba






Expresní odeslání

Doprava a vrácení zboží zdarma

Vrácení zboží do 100 dní

E-mail: info@beliamo.cz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2023 12:03, před 8 dny

Předně uvádíme, že společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je možné toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by vůči spotřebiteli mělo být neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a během uzavírání smlouvy není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, nikterak upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Při tomto závěru vycházíme mj. i z rozhodovací činnosti ADR České obchodní inspekce.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Doporučujeme spotřebitelům před využitím e-shopů a zaplacením, si daný e-shop vždy prověřit na stránkách České obchodní inspekce (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/) nebo na stránkách dTestu (zde: https://www.dtest.cz/eshopy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.