Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#6433Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2015, před 7 lety

Eva Klufová

Znění stížnosti

Dobrý den, v červnu v roce 2014 jsem zakoupila manželovi letní kožené pantofle v ceně 1899 Kč. Po třech měsících se u obou bot propadla vložka a navíc se na pravé botě rotrhnul šev. Manžel mi boty odevzdal a já jsem je dne 22.3.2015 odnesla na reklamaci. Přiznám se, že jsem je v době, kdy byly poškozené vozila v autě, neboť jsem netušila, že je nutné boty reklamovat ihned po vyskytnutí vady. Dnes mi přišlo zamítnutí reklamace s vyjádřením kvalitářky: "Uplatnění vady zboží nebylo provedeno bezodkladně po jejím vzniku, čímž nebyl splněn zákonný požadavek k uplatnění reklamace. Obuv byla užívána s projevenou vadou, což je patrné z rozsahu poškození." Ráda bych se zeptala, jak mám při zamítnutí reklamace postupovat.


Produkt

pánská obuv Josef Seibel


Požadované řešení

vrácení peněz nebo výměna obuvi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2015 15:30, před 7 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Pokud by spotřebitel věc užíval i poté, co se na ní vyskytla vada, byl by jeho nárok z vadného plnění ponížen o míru spoluzavinění. Zákon nestanovuje lhůtu, v níž má být reklamována vada, která se na věci vyskytne, je však záhodno reklamovat vadu bez zbytečného odkladu. Pokud se tedy na věci vada vyskytla, ale spotřebitel po výskytu vady věc již neužíval, a vadu proto nezhoršil, nebylo by možné reklamaci zamítnout ze samotného důvodu, že vada byla reklamována opožděně, pokud k reklamaci došlo v rámci 24 měsíční záruční doby.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 13:48, před 6 lety

Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.