Společnost


ABAX SERVISNÍ CENTRUM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6449Reklamace poniceneho pocitace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2015, před 5 lety

Petr Tuček

Znění stížnosti

Dobrý den, 11.2.2015 jsem do servisu Abax zaslal notebook ktery ktery spadl na zem. Jednalo se o opravdu spodniho a horniho sasi ktere bylo na specifikovanych mistech poskozene. Jakmile byl noteboj dorucen do servisu prisla mi kalkulace ktera delala cca 5000 Kc a zadost zdali ma byt oprava provedena. Bohuzel toto bylo na mne prilis drahe a proto jsem opravdu odmitl. Dle ujednani jsem zaplatil postovne a balne a cekal na notebook. Jakmile prisel prevzal jsem jej od kuryra spolecnosti Geis Parcel. Jakmile jsem ho doma rozbalil zjistil jsem ze notebook je pomlaceny dlaeko vice i na mistech kde byl v poradku, dale nefunguje ctecka pametovych karet a je stipli kryt LCD dyspleje. Notebook byl zabalen v malem kousku folie a minimalne vyozen. Dle prijimaciho protokolu protokolu Abaxu zavady ktere byly kdyz jsem notebook prijal pri jejich prevzeti nebyly. Cili muselo k nim dojit v servisu nebo po ceste. Volal sem tedy okamzite na prepravni spolecnost kde mi bylo receno abych kontaktoval Abax. Volal sem tedy do Abaxi kde chteli poslat vsemozne foto coz sem tedy udelal. Bylo mi zdeleno ze bude reklamace uplatnovana na Geisu. Po 30 dnech jsem voll servis Abax jak vypada stav moji reklamace a bylo mi receno ze Geis reklamaci neuznal a ze se jedna s panem reditele Geis Parcel a ze dale mam komunikovat s reditelem Abax servisni centrum s.r.o. Bohuzel pan reidtel se mnou nekomunikuje. Prosi tedy o radu a pomoc. Prijde mi silne nefer ze poslu pocitac na opravu, ale misto toho mi prijde jeste vice zniceny a nikdo neni ochoten prijmout zodpovednost. Jako materialy mam prijimaci protokol servisu Abax, a foto porizene mnou po prijeti balicku s notebookem.
Do dnesniho dne se tedy reklamace neuskutecnila a neni zadna komunikace s panem reditelem Abaxu.


Produkt

Notebook Asus N56V


Požadované řešení

Reseni reklamace a uhrazeni skod.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2015 13:48, před 5 lety

V tomto případě má spotřebitel v protokolu potvrzen stav, ve kterém bylo zboží od spotřebitele převzato. Pokud spotřebiteli došlo zboží v jiném stavu, má právo na náhradu škody, která byla na věci způsobena. Je samozřejmě nutné, aby poškození namítal ihned po převzetí věci. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Objednavatelem dopravy zboží ke spotřebiteli je servisní centrum, které tedy správně podalo reklamaci. Avšak pokud se prokáže, že k poškození nedošlo při přepravě a reklamace tedy bude zamítnuta, za škodu odpovídá servis, pokud neprokáže, že by ke škodě došlo i jinak, nebo že žádná škoda nevznikla v době, kdy měl počítač u sebe.

Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2015 16:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.