| Počet nahlášených stížností: | 479 |
| Z toho za letošní rok: | 16 |
| Stále v řešení: | 2 |
66%
34%
Dobrý den. Už asi popáté jsem si koupil šunku výrobce LE§CO.Šunka byla pokaždé pokažená 2 týdny před koncem záruční lhůty.
Bylo to tesco OC novy smichov... už mě nebaví kupovat předem zkažené potraviny a vyhazovat své peníze do koše. Proto Vás tímto žádám o přehodnocení uskladnění uzenin.
Přehodnocení skladování uzenin!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V tomto případě měl spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat. Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.
Vyjádření dTestu
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.