| Počet nahlášených stížností: | 450 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
72%
28%
maso je nazelenalé a zapáchá ,kdyby se to stalo jednou budiž, ale během roku už jsem tam byl kvůli tomuto problému 4x
Nepožaduji žádnou kompenzaci ,ale byl bych rád aby tento případ projednala hygiena.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tuto dobu lze zboží reklamovat.
Spotřebitel může podat též podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu.
Vyjádření dTestu
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.