Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
obracím se na vás s žádostí o vyřešení reklamace kabelky na e shopu Paní Kabelková.
Loni v prosinci jsem se rozhodla reklamovat poškozené uši,upadlé zapínání na zipu kabelky a chybný patent kabelky,kterou jsem měla sice doma 1rok,ale po 2 měsících používání se poškodila.
Dopředu 12.12.2022 jsem mailem dle instrukcí zaslala vyplněný formulář k reklamaci a po té jsem zboží 14.12.2022 prodejci kabelku odeslala.Protože mi nepřišlo od firmy žádné vyrozumění o převzetí zásilky,žádala jsem tuto informaci na poště,kteří mi sdělili,že následující den byla zásilka adresátem převzata.27.12.2022 jsem žádost o převzetí požadovala po firmě a tentýž den mi paní s firmy psala a požadovala podací číslo zásilky.
28.12.2022 mi z firmy napsali dopis o převzetí a podstoupení k reklamaci.
Bohužel 25.1.2023 manžel omylem balíček s kabelkou znovu převzal .Tento den jsem opět napsala dodavateli,že trvám na odstoupení z důvodu nedodržení podmínky vyřízení reklamace v řádném termínu a vrácení peněz a kabelku jsem zaslala opět zpět.
Buhužel už firma se mnou nekomunikuje vůbec.
Elegantní Dámská Kabelka Herisson Kufřík Lahvově Zelená
vrácení peněz
|
Tweet |