Společnost


Agnieska Kant

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65445Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2023, před rokem

Jiřina Ječmínková

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na vás s žádostí o vyřešení reklamace kabelky na e shopu Paní Kabelková.
Loni v prosinci jsem se rozhodla reklamovat poškozené uši,upadlé zapínání na zipu kabelky a chybný patent kabelky,kterou jsem měla sice doma 1rok,ale po 2 měsících používání se poškodila.
Dopředu 12.12.2022 jsem mailem dle instrukcí zaslala vyplněný formulář k reklamaci a po té jsem zboží 14.12.2022 prodejci kabelku odeslala.Protože mi nepřišlo od firmy žádné vyrozumění o převzetí zásilky,žádala jsem tuto informaci na poště,kteří mi sdělili,že následující den byla zásilka adresátem převzata.27.12.2022 jsem žádost o převzetí požadovala po firmě a tentýž den mi paní s firmy psala a požadovala podací číslo zásilky.
28.12.2022 mi z firmy napsali dopis o převzetí a podstoupení k reklamaci.
Bohužel 25.1.2023 manžel omylem balíček s kabelkou znovu převzal .Tento den jsem opět napsala dodavateli,že trvám na odstoupení z důvodu nedodržení podmínky vyřízení reklamace v řádném termínu a vrácení peněz a kabelku jsem zaslala opět zpět.
Buhužel už firma se mnou nekomunikuje vůbec.


Produkt

Elegantní Dámská Kabelka Herisson Kufřík Lahvově Zelená


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému