Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes se mi podařilo zabouchnout si dveře od bytu, první co na mě na internetu vyskočilo byl zamecnik-24.cz, přijeli na domluvenou hodinu, dveře se nepodařilo otevřít, prý a museli vrtat s výměnou zámku. Nabídli mi novou vložku, bez obalu, s jedním klíčem, na můj dotaz zda je toto jediný klíč odpověděli ano a na otázku zda nepotřebuji bezpečnostní kartu na výrobu nových klíčů, bylo sděleno, že ne, že ne klíči je speciální kód a tento stačí. Uvěřila jsem, bohužel lež, bez bezpečnostní karty nikdo další klíče nevyrobí. Snažila jsem se kontaktovat jak číslo na webu, tak číslo pána, co přijel, ale bohužel bez úspěchu. Nereagují na sms. Policie řešit nebude. Zaplatila jsem 11 588. Velké poučení, peněz je mi líto, ale hlavně chci upozornit další potencionální zákazníky, že zamecnik-24.cz opravdu ne. S pozdravem, Andrea Rozehnalová. Zámek jsem již vyměnila nový na vlastní náklady.
Bohužel nečekám řešení, jen chci upozornit další zákazníky.
|
Tweet |