Počet nahlášených stížností: | 519 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, po delší době jsem navštívila prodejnu Penny v Trmicích v 16 h. V některých regálech bylo vyrovnane zboží bez označení ceny v něktrých regalech byl lístek s cenou otočený. Chtela jsem si bohuzel zakoupit zbozi z regalu s otocenou cedulkou , na ktere vsak byl dnesni datum. U pokladny jsem zjistila , ze cena Salka je dvojnasobna. Zbozi jsem tedy nechtela. Prodavacka mi dost nevybírave sdelila, ze listek byl otoceny, tak si to nemam brat a omlouvala se dalsim zakaznikum, za zdrzeni se mnou. Co znamena otoceny nebo chybejici listek s cenou , vsak vi, asi jen zakaznici, kteri se jiz nachytali nebo personal prodejny. Zbozi v regalu by melo vzdy mit oznaceni s cenou. Doma jsem zjistila, ze na uctence nesedi cenove jeste jedna polozka. Arogantni chovani prodavacky a hlavne cenou neoznacene zbozi je pro me ukazatel prodejce, ktery si nevazi zakaznika.
Sleva napr. na nakup v prodejne Penny, ale asi uz v jinem miste.
|
Tweet |