Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:519
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65881Klamání zákazníka a nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2023, před rokem

Hana Groulikova

Znění stížnosti

Dobrý den, po delší době jsem navštívila prodejnu Penny v Trmicích v 16 h. V některých regálech bylo vyrovnane zboží bez označení ceny v něktrých regalech byl lístek s cenou otočený. Chtela jsem si bohuzel zakoupit zbozi z regalu s otocenou cedulkou , na ktere vsak byl dnesni datum. U pokladny jsem zjistila , ze cena Salka je dvojnasobna. Zbozi jsem tedy nechtela. Prodavacka mi dost nevybírave sdelila, ze listek byl otoceny, tak si to nemam brat a omlouvala se dalsim zakaznikum, za zdrzeni se mnou. Co znamena otoceny nebo chybejici listek s cenou , vsak vi, asi jen zakaznici, kteri se jiz nachytali nebo personal prodejny. Zbozi v regalu by melo vzdy mit oznaceni s cenou. Doma jsem zjistila, ze na uctence nesedi cenove jeste jedna polozka. Arogantni chovani prodavacky a hlavne cenou neoznacene zbozi je pro me ukazatel prodejce, ktery si nevazi zakaznika.


Požadované řešení

Sleva napr. na nakup v prodejne Penny, ale asi uz v jinem miste.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému