Společnost


Maděra a Šípek, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6597Televize s méně kvalitním panelem po výměně v záruční době

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2015, před 4 lety

Jaroslav Nehera

Znění stížnosti

Když jsem TV kupoval, tak jsem ji po zapnutí poprosil prodejce o výměnu kusu a on mi vyhověl a ochotně poslal druhou (současnou), která byla v pořádku. Šlo tenkrát o nepříjemné prosvětlování obrazu v rozích a několika místech po obvodu.
Teď (po 19 měsících) jsem TV musel reklamovat, protože se udělalo na panelu několik čar. Přes LG zák.linku mi poslali servis, televize byla odvezena a panel vyměněn. Vše otázka jednoho týdne. Ale to je poslední světlý okamžik reklamace.
Po zapnutí se ukázalo, že vyměněný panel je téměř identicky nekvalitní, jako první, vrácený kus. Autorizovaný servis panel vyměnit bez příkazu LG nemůže a LG se mnou jedná, jako s hlupákem. Tvrdí, jak je to v pořádku, další reklamaci a požadavek na výměnu neuznává. Panelu nic není a hotovo. Jenže já mám po výměně dílu, co poslali do servisu kvalitativně horší výrobek, než před reklamací. Po x telefonátech a emailech i s přiloženými foty mi v LG sdělili, že to mám řešit v záruční době 3 měsíců u servisu, co díl měnil. Až po tomto mi v tom servisu TV přijali, panel nafotili, poslali do LG ke schválení a protože to LG které je pro mě značka číslo 1 celý život a každý kolem tv LG snad kvůli mě má, se asi rozhodli vůči mé osobě zaujmout nepřátelský postoj a reklamace byla opět zamítnuta. Televizi jsem se bál přijmout ve stejném stavu, protože bych byl opět v bludném kruhu (servis: nemůžeme tv servisovat bez pověření LG a LG: reklamaci neuznáme a servis nepošleme) a odmítl jsem to. Servis kontaktoval LG a dopadl jsem tak, že mi přišla výzva, že si musím tv odvézt do měsíce, jinak budu platit skladné a po 6ti měsících jim propadne.
Takže shrnu to - po reklamaci mám horší výrobek, než byl předchozí. Výrobce na zákazníka kašle, drží se svých "výrobních tolerancí", čímž jen kryje VADNÝ panel, s kterým jsem se setkal už na počátku (takže rozhodně JSOU špatné a dobré panely)a je mu jedno zda je spokojený, nebo ne. Televize stála přes 35 000kč. Když je panel v pořádku, v což se mě snaží přesvědčit - tak proč je takový problém ho vyměnit? Sám podnikám a takto dělat ze zákazníka hlupáka bych si nedovolil. Už jen to, že chtějí při světlém prosvítání na tmavé obrazovce tvrdohlavě poslat screen, zda je to vidět na (LG oblíbeném triku na zákazníka) testu obrázku, který je JASNÝ obrázek hráčů ragby na sytě zeleném trávníku se sytě modrou a světlou oblohou na pozadí dost napovídá.


Produkt

TV LG 60LA620S, výrobní číslo: 308MAAK1A064


Požadované řešení

Nemohu výrobci radit, jak reagovat, ale měli by mi vyjít vstříct a místo málem výsměchu, že tv nemám sledovat v naprosté tmě a nebo že ten podsvit (nehomogení podsvit dle servisu) mohu zkusit snížit nastavením jasu a kontrastu a podobně by se měl k věci postavit čelem a panel mi jednoduše a logicky vyměnit za stejně kvalitní, jako byl ve výrobku před reklamací.
Nechci žádnou slevu, ani vrátit peníze, protože LG "zatím" stále fandím a do teď jsem byl spokojen. Jediné co chci, tak mít televizi jakou jsem měl před reklamací, protože věřte, že sledovat například film, který je širokoúhlý se nedá, když v tmavých pruzích nahoře i dole prosvítají ledky. Máte tu být pro diváky a my pro Vás, tak se tak chovejte.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2015 10:09, před 4 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.

Pokud se vada projeví déle, než šest měsíců od převzetí a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace.

Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Práva z vadného plnění je však třeba zásadně uplatňovat u prodávajícího. Ten také odpovídá za řádné vyřízení reklamace. Autorizovaný servis může být na základě potvrzení prodávajícího určen k přijetí reklamace a provedení opravy, pokud však reklamace není řádně provedena nebo je neoprávněně zamítnuta, je třeba její nesprávné vyřízení namítat prodejci.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2015 12:53, před 4 lety

Dobrý den,
Vámi objednané zboží bylo zakoupeno v srpnu roku 2013 v rámci Vaší podnikatelské činnosti. Mohu Vás požádat o zaslání veškerých dokumentů s vyjádřením společnosti LG na e-mail: kuzelova@oaza.cz
Po přijetí těchto dokumentů bude naše reklamační oddělení komunikovat s autorizovaným servisem a o dalším postupu řešení reklamace Vás budeme kontaktovat.

S pozdravem
Kuželová Štěpánka
Elektro Oáza


Jaroslav Nehera

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2015 14:48, před 4 lety

Dobrý den. Děkuji za vyjádření dTestu i reakci Elektro Oázy, vůči které však opravdu nemám žádné výhrady, fungují skvěle. Poslal jsem Vám paní Kuželová před chvílí vyžádanou korespondenci s LG i doklady ze servisu v Olomouci a doufám, že mi pomůžete.

Jaroslav Nehera

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2015 13:33, před 4 lety

Dobrý den,

od společnosti LG jsme obdrželi vyjádření, že v případě Vaší reklamace již není možné požadavek změnit, pokud s tímto vyjádřením nesouhlasíte je možné se obrátit na soudního znalce, který by celou záležitost znovu prošetřil.

S pozdravem
Kuželová Štěpánka
Elektro Oáza

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 15:28, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 16:04, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.