Společnost


Dalibor Dvořák

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6648Nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2015, před 9 lety

Lucie Kremeňová

Znění stížnosti

Dne 17.3.2015 jsem si u společnosti objednala pohovku Finka R3 za akční cenu 3980kč s dopravou zdarma a zaplatila pomocí S24 převodem.Pan Dvořák slíbil,že mi dodá sedačku s květinovým vzorem,kterou nemá v nabídce a do večera mi zašle foto.Po týdnu jsem urgovala fotografii a bylo mi řečeno že mi ji večer pošle na meil. Aniž by mne kontaktoval opět se několik dní nic nedělo,tak jsem ho opět kontaktovala já na telefonu,kde mi až po asi 6 pokusu příjal hovor a vymlouval se,že mu foto nedodali s dílny.Ale,že koncem týdne nebo nejpozději začátkem dalšího týdne mi pohovku už doveze a že mi ještě v průběhu týdne zavolá.Opět samozřejmě nevolal ani nezvedal telefon.Když 27.4.2015 pohovka nedorazila napsala jsem 28.4 mail s tím,že chci od smlouvy odstoupit a peníze ať mi prosím zašle na účet.Telefon od té doby je již nedostupný tak jsem 30.4 podala trestní oznámení na PČR. Nyní čekám na vyjádření.


Produkt

Pohovka Finka 3R číslo produktu 393 CENA 3980KČ


Požadované řešení

o sedačku již nemám zájem a požaduji vrácení celé částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému