Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#66568Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2023, před 11 měsíci

Jaromir Nekvapil

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 23.4.2023 v 8:36 jsem pře internetový obchod zakoupil mobilní telefon. Koupě proběhla bez problémů. Peníze byly okamžitě strženy z účtu a došlo potvrzení o zpracování požadavku a s dodáním 26.5.2023. Ještě během dne, jsem kontroloval cenu telefonu na stránkách obchodu, kde byl stále nabízen za zvýhodněnou cenu a s dostatečným množstvím v dostupnosti.
K mému nemilému překvapení mi bylo 25.4.2023 telefonicky stroze oznámeno, že mi telefon nebude doručen a že objednávka byla zrušena. Prý kvůli nedostatku kusů a to přes to, že obchod nabízí on-line dostupnost u svých produktů, která po celou dobu akce na toto zařízení byla kladná.

Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že po zrušení objednávky mi byly poslány peníze zpět na účet, což se tedy zatím také nestalo.

Opravdu mě zarazilo, že mi nebylo nabídnuto nějaké řešení, před samotným zrušení objednávky.


Produkt

iPhone 13 256 GB blue


Požadované řešení

Dodržení obchodního závazku, tudíž dodání zakoupeného zboží, nebo jeho alternativy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému