Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 23.4.2023 v 8:36 jsem pře internetový obchod zakoupil mobilní telefon. Koupě proběhla bez problémů. Peníze byly okamžitě strženy z účtu a došlo potvrzení o zpracování požadavku a s dodáním 26.5.2023. Ještě během dne, jsem kontroloval cenu telefonu na stránkách obchodu, kde byl stále nabízen za zvýhodněnou cenu a s dostatečným množstvím v dostupnosti.
K mému nemilému překvapení mi bylo 25.4.2023 telefonicky stroze oznámeno, že mi telefon nebude doručen a že objednávka byla zrušena. Prý kvůli nedostatku kusů a to přes to, že obchod nabízí on-line dostupnost u svých produktů, která po celou dobu akce na toto zařízení byla kladná.
Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že po zrušení objednávky mi byly poslány peníze zpět na účet, což se tedy zatím také nestalo.
Opravdu mě zarazilo, že mi nebylo nabídnuto nějaké řešení, před samotným zrušení objednávky.
iPhone 13 256 GB blue
Dodržení obchodního závazku, tudíž dodání zakoupeného zboží, nebo jeho alternativy
|
Tweet |