Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#66830Společnost Mall nedodala telefon a termín dodání telefonu je neznámý

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2023, před 11 měsíci

Petr Mamula

Znění stížnosti

Objednal jsem během akce telefon Samsung S23. Telefon měl být dostupný a měl jsem jej dostat během tří dnů. Objednávka proběhla 14 dnů zpět a telefon stále nemám. Volal jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že nikdo neví kdy telefony budou a jestli telefony vůbec budou. Bylo mi nabídnuto storno objednávky, ale to je značně nevýhodné, protože cena během akce byla výrazně ponížena. Nabídl jsem že pořídím vyšší řadu telefonu s mým doplatkem, kterou mají skladem ale za cenu, která byla během akce. Tuto žádost mi společnost zamítla s tím, že jediné co pro mě můžou udělat je storno a 500 korun jako omluva. Domnívám se, že nákupem telefonu, řádným zaplacením vznikne obchod, kde obě dvě strany musí dodržet smluvní podmínky. Z toho jak se společnost zachovala mám pocit, že společnost nerespektuje podmínky a zkouší mě jako spotřebitele zahnat do kouta, aby se jednoduše vyvázali ze svých povinností.


Produkt

Samsung Galaxy S23


Požadované řešení

Domnívám se, že bych měl dostat telefon nebo alespoň PLATNÝ termín dodání telefonu, nebo by mě mělo být navrženo pořídit skladový telefon za cenu která byla platná ve slevě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému