Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#67024Ignorace vraceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2023, před 11 měsíci

Lenka Balharová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 30.12.2022 jsem vytvořila objednávku u této společnosti v celkové hodnotě 4698,- kč.
3.1.2023 byla vystavená faktura a zboží jsem si převzala a dala do pokoje na zem, než se zboží v domácnosti aktivuje. Ale stal se mi nečekaně úraz, který byl následkem pádu nezaviněného mou osobou, byla jsem shozená se schodů. Koleno a kotník byly ve špatném stavu a tím pádem se nikdo nedíval na zboží. Bydlím sama. Nakonec vše skončilo operací. Vše samozřejmě mohu doložit.
Po operaci se dcera konečně na vysavač podívala a zjistili jsme, že je pro mou domácnost nevhodný. Napsala jsem na reklamace nejdříve s prosbou, protože zboží již samozřejmě bylo po lhůtě na vracení. Nicméně mi bylo odepsán normální postup vracení zboží. Druhé zboží Roventa kartáč jsem si nechala. Dcera nemusela nic balit, vše bylo originál, jen zboží zanechala v zásilkovně a poslala ho zpět, číslo na zaslání zásilky mall poslal. Zboží bylo odesláno 12.4., ale od té doby se mi nikdo neozval, zda zboží dorazilo a už vůbec ne, aby se mnou někdo řešil vracení částky, která je pro mne velmi vysoká a to je 3499,-kč.
Po mém dotazu se mnou jednala paní a neustále se ptala na stejné věci a poté se také odmlčela a už se mnou nekomunikuje nikdo. Nemám ani peníze, ani zboží


Produkt

Mamibot robotický vysavač Petvac300 3499,-/// Objednávka č. ***/// Potvrzení o zaslání v zásilkovně ***


Požadované řešení

Chci co nejdříve poslat peníze zpět. Nevím nic a nemám nic


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému