Společnost


HP TRONIC Zlín spol. s r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#67302Nemožnost poslat reklamované zboží.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2023, před 14 dny

Jakub Beran

Znění stížnosti

Dobrý den. Zakoupil jsem si čtečku čipových karet a eObčanek. Od zakoupení byla nefunkční. Proto jsem produkt osobně reklamoval na prodejně. Při sepisování reklamačního protokolu jsem požadoval, že pokud reklamace bude uznána, tak aby mi byl produkt poslán na adresu, kterou jsme napsali do předávacího protokolu nebo v případě vyplacení peněz aby mi částka byla uhrazena na číslo účtu, který byl také napsán v předávacím protokolu.

Vše bylo sepsáno, vytištěno a podepsáno. Reklamace byla vyřízena během pár dní kladně ale v obdržené sms stálo, že reklamaci vyřešili výměnou a ať si nový produkt vyzvednu na prodejně.

Prodejnu mám daleko a tak sem zavolal na prodejnu, ať mi produkt zašlou na uvedenou adresu ,která je zmíněna v předávacím protokolu.
To mi bylo zamítnutu s odůvodněním, že když sem to k nim nezasílal na reklamaci tak, že mi to nemůže být zasláno.

Předání produktu na prodejnu jsem provedl, když sem měl cestu do okolí prodejny. Reklamovaný produkt mám tedy na prodejně ale tu mám od bydliště daleko.
Řešil jsem to i na zákaznické lince kde mi zaslání produktu bylo také zamítnuto. Po zeptání se na proplacení nákladů, spojených s reklamací mi nebylo vůbec sděleno jak a o jakou částku by se jednalo.

Je nutné reklamovaný produkt zasílat aby mi mohl nový být poslán zpět na adresu?


Produkt

CONNECT IT USB čtečka eObčanek a čipových karet


Požadované řešení

Poslat nový produkt na adresu, která je uvedena v předávacím protokolu nebo proplacení nákladů spojených s reklamací.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 15:24, před 14 dny

Obecně při uplatnění reklamace osobně je reklamace vyřízena momentem, kdy spotřebiteli dorazí upozornění ohledně výsledku reklamace a o možnosti vyzvednutí zboží z této reklamace. V tomto případě, máme za to, že společnost měla již při sepisování reklamačního protokolu upozornit spotřebitele, že si zboží bude možné z reklamace vyzvednout pouze osobně na prodejně.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2023 16:25, před 14 dny

Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2023 08:20, před 13 dny


Jakub Beran

Dobrý den. Musím se omluvit, protože moje stížnost je směřovaná na společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. nikoliv na alzu.

Chci se ještě zeptat jak by to bylo s proplacení nákladů spojených s reklamací? Společnost mi na tuto otázku nedokázala odpovědět.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2023 09:23, před 13 dny

Děkujeme stranám za vyjádření, na základě výše uvedeného byla stížnost přeřazena na společnost HP TRONIC Zlín spol. s r.o.

Účelně vynaložené náklady reklamace může spotřebitel po společnosti požadovat, avšak musí prokázat, že mu skutečně vznikly. Mezi tyto náklady se mohou řadit i náklady na dopravu, případně zaslání zboží k reklamaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k případu mohla vyjádřit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 09:54, před 8 dny

Spotřebitel nás informoval, že stížnost "byla vyřešena vrácením peněz za reklamované zboží na uvedený účet v předávacím protokolu" - z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.