Společnost


eobuv.cz/MODIVO S.A.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67368Nekomunikace ve věci reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2023, před 10 měsíci

Beata Bulawová

Znění stížnosti

Již dva krát jsem popisovala vadu zakoupené obuvi (poslední číslo reklamace je 109992), že se jedná o výrobní vadu nikoli vadu užíváním výrobku a tou je nepřesně umístěný podpatek. O několik milimetrů vyosený podpatek způsobuje naklánění se pravé boty do strany, a to i při chůzi. Jednou mi bylo odepsáno, že předpokládaný způsob řešení reklamace není úměrný nahlášené škodě, protože poškození lze odstranit a neexistují žádné důvody pro vrácení peněz nebo výměnu za nový produkt. Podruhé zněla odpověď, že poškození není způsobeno vadou kvality výrobku. Nejedná se o poškození obuvi, ale o vadu z výroby. Prodejce přestal komunikovat, od 11.5. dosud nedošla žádná odpověď. Ráda bych, aby mi boty buď opravili nebo vyměnili za bezvadné.
Šlo o internetový nákup lodiček R.POLAŃSKI-1572 CAMEL LICO vel. 36.


Produkt

R.POLAŃSKI-1572 CAMEL LICO vel. 36.


Požadované řešení

Oprava obuvi nebo výměna za bezvadné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému