Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již dva krát jsem popisovala vadu zakoupené obuvi (poslední číslo reklamace je 109992), že se jedná o výrobní vadu nikoli vadu užíváním výrobku a tou je nepřesně umístěný podpatek. O několik milimetrů vyosený podpatek způsobuje naklánění se pravé boty do strany, a to i při chůzi. Jednou mi bylo odepsáno, že předpokládaný způsob řešení reklamace není úměrný nahlášené škodě, protože poškození lze odstranit a neexistují žádné důvody pro vrácení peněz nebo výměnu za nový produkt. Podruhé zněla odpověď, že poškození není způsobeno vadou kvality výrobku. Nejedná se o poškození obuvi, ale o vadu z výroby. Prodejce přestal komunikovat, od 11.5. dosud nedošla žádná odpověď. Ráda bych, aby mi boty buď opravili nebo vyměnili za bezvadné.
Šlo o internetový nákup lodiček R.POLAŃSKI-1572 CAMEL LICO vel. 36.
R.POLAŃSKI-1572 CAMEL LICO vel. 36.
Oprava obuvi nebo výměna za bezvadné.
|
Tweet |