Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#67412Nedoručení balíčku a arogance zákaznické linky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2023, před 10 měsíci

Aneta Bošková

Znění stížnosti

Řidič opětovně zazvonil a odjel. Moc dobře ví že v naší lokalitě je špatný signál a nedovolá se. PPL udělalo byznys na dětské hře. Zazvonit a utéct. Na mou stížnost bylo reagováno slovy, že řidič nemůže čekat na místě doručení déle než 5 minut, asi se trochu někde sekli, v učivu základní školy, 5 minut není 5 vteřin. To mi chcete vážně namluvit, že čeká 5 minut v autě, vyfotí si branku, zazvoní a ujede? Protože normální člověk než si natáhne kraťasy a vyběhne po zahradě před barák je tam do 30 vteřin!! Stejně auto už je fuč a vidím jen, jak odbočuje do vedlejší ulice.


Požadované řešení

Výměna doručovatele do obce Sazená (okr. Kladno).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému