Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:584
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#67479Nedodané zboží - vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2023, před 10 měsíci

Petra Šafránková

Znění stížnosti

1.5.2023 uhrazena přes Paypall platba ve výši 11.255,- za listky na koncert PINK ve Vidni. Vstupenky nepřišly ani po měsíci platby, doporučeno je přeprodat dál, ale nechci klamat další zákazníky. Emailová komunikace trvá, trvám na vrácení peněz pro podvod, množství negativních komentářů je zdrcující. Dnes podaná reklamace na banku o stažení platby a podaná stížnost na TFC. Vše zatím v procesu. VIagogo odmítá peníze vrátit. Koncert je za měsíc 1.7.2023.


Produkt

Lístky na koncert PINK 1.7.2023 ve Vídni.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že zprostředkovatel (VIAGOGO) není přímým prodejcem vstupenek, i když se tak tváří, požadujeme navrácení peněz, neboť není zaručeno, že by byly doručeny včas na námi uvedenou adresu, neboť poskytovatel neupozornil včas, že vstupenky mohou být doručeny i 1 den před koncertem. Toto riziko nechceme podstupovat. Navíc by nám vznikly další výdaje za cestu do Rakouska, ubytování 2 noci v hotelu a risk, že vstupenky nebudou pravé, budou přeprodané vícekrát a podobně, jak uvádí mnoho oklamaných spotřebitelů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému