Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:613
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

79 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (484 z 613)

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Uvedená procenta vychází z 105 hodnocení od spotřebitelů help

#67494Špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2023, před 2 lety

Zdenek Rut

Znění stížnosti

Po vyplnění formuláře na Aku vrtačku dekolt jsem chtěl zaplatit což se nepovedlo.volal sem na info linku kde po deseti min. Přednášce o ochraně osobních údajů je mě dali číslo do nemocnice kde již značně naštvaní,že nejsem zdaleka první. Jel sem do obchodu v Klatovech vyřešit bohužel mě řekli že nejsem první a neumí s tím nic dělat.


Požadované řešení

Spojit se s kompetentní osobou k mému problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 10:19, před 2 lety

Pokud si spotřebitel objednal zboží uvedené v online katalogu společnosti, mělo by mu být umožněno za něj také zaplatit. Pokud je technická chyba na straně společnosti, je vhodné o tom společnost informovat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke vzniklé situaci mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2023 08:43, před 2 lety

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2023 11:42, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:06, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.