Společnost


Salbio data tech. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6765Neoprávněné pokutování za neexistující škrábance na mobilu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2015, před 6 lety

Eva Souhradová

Znění stížnosti

Mobil byl objednán pro mou 85 letrou maminku, bohužel tento typ jí však nevyhovoval (příliš malé písmo). Hned druhý den jsme mobil vrátily, následně byl zaslán dobropis pro potvrzení, byla v něm uvedena pokuta za údajné škrábance, které jsme my neudělaly.
Na firmu Salbio data tech jsme (bohužel po potvrzení dobropisu - maminka si pokuty nevšimla, neboť se s něčím podobným dosud nesetkala) zaslaly E-mail s informací o jejich nesolidním jednání.


Produkt

Nokia 130 ds white cz, výr. č. 357152061148365


Požadované řešení

vrátit pokutu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2015 16:21, před 6 lety

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a je možné požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Ustanovení § 1833 občanského zákoníku stanoví, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To neplatí, pokud podnikatel nesdělil spotřebiteli informace podle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku (pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis). Spotřebitel má právo zboží z obalu vyndat a ověřit si jeho vlastnosti. Snížení hodnoty zboží prokazuje prodávající.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 10:47, před 5 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.