Společnost


EROXION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#6799Nevrácení penez za vrácené zboží ve 14-ti denní zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2015, před 4 lety

Jiřina Trechová

Znění stížnosti

Objednala jsem si u této společnosti zboží, dne 6.4.2015 mi přišel balíček, ve kterém však nebylo přesně to zboží, které jsem si objednala. Ihned 7.4.2015 jsem toto poslala výše uvedené společnosti, přesně dle pokynů na jejich stránkách na jimi uvedenou adresu zpět. Na stránkách České pošty je záznam, že jim balíček byl doručen 9.4.2015. Dne 21.4.2015 mi přišel email s informací, že vrácení platby se zpracovává. Do dnešního dne (20.5.2015) mi však peníze za zboží nevrátili, nekomunikují, na emaily neodpovídají, na jimi uvedené telefonní číslo se nedá dovolat.


Produkt

Dámské bambusové ponožky - 12 párů - kód: 535221, Pánské bambusové ponožky - 12 párů - kód:535231


Požadované řešení

Chápu, že se může nějakým nedopatřením stát, že dojde ze strany obchodu ke zpoždění vrácení peněz a tím pádem nebude dodržena zákonná 14-ti denní lhůta, ale toto už mi připadá opravdu dost velké zpoždění. Navíc, když obchod vůbec nekomunikuje se zákazníkem, nepůsobí to zrovna dobrým dojmem. Ráda bych svoje peníze dostala zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2015 13:18, před 4 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu, a to minimálně 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu, a vyzval ho k plnění v přiměřené lhůtě.


Jiřina Trechová

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.6.2015 09:05, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, jen bych vám chtěla sdělit, že mi společnost Eroxion včera, tj. 16.6.2015 peníze vrátila. Sice s více jak dvouměsíčním zpožděním, ale přesto jsem ráda, že je to vyřešeno. Děkuji vám.