Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6810Nedoruceni zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2015, před 9 lety

Vladka Naglova

Znění stížnosti

19.5. jsem provedla zmenu adresy s dorucovatelem P.S.. Bylo mi receno, ze mi bude zasilka dorucena 20.5 na zmenenou adresu. Pri sledovani zasilky byla prijata na rozvozove depo pote se zasilka dostala do faze dorucovani. Cely den jsem cekala na telefon ci sms, ale nic. V 17:29 nedoruceno: dohoda jina adresa. Co to znamena? Na tom jsem se dohodla uz 19.5. Zasilka mi nebyla dorucena ani na tu starou adresu a ani na tu zmenenou i presto, ze mi od Vas prisla sms, ze zasilka bude dorucena.


Požadované řešení

Vysvetleni a urychlene doruceni!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému