Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:476
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (7 z 476)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#68568Zkažené maso, sýry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před 2 lety

Miroslava Pokorna

Znění stížnosti

Dobry den,

opakovane se stava, ze maso, zakoupene na prodejne Tesco express, Nuselska, Praha 4, je zkazene.
Ackoliv je jeste v zaruce - neni tedy prosle, tak po rozbaleni pachne a neda se pouzit. Toto se mi stava dost casto, u kureciho a mleteho masa. A neni zakoupene ve sleve! Nekolikrat se mi to stalo i u Mozzarelly Galbani - byla jeste v zaruce, ale obal se nafoukl a byla na vyhozeni (minimalne 5x). Z prodejny to mam domu cca 5 minut pesky, neni tedy mozne, ze se zbozi zkazi behem cesty domu. Evidentne je problem jiz v prodejne. Podle me tam zbozi spatne skladuji a dochazi k naruseni teplotniho retezce. Je mozne to nejakym zpusobem resit?

Je dost neprijemne, kdyz chcete pripravovat jidlo a zjistite, ze neni z ceho, protoze maso je nepouzitelne. A navic opakovane vyhozene penize:-(. U nakupu potravin si uctenky neschovavam a neni tedy ani mozne jim to tam jit vratit:-(.

Dekuji a zdravim,
Mirka


Produkt

zkazene maso, syry - jeste v zaruce


Požadované řešení

proverit skladovani na prodejne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2023 11:13, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí masa a sýrů opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 15:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.