Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#6883Stornováni objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2015, před 9 lety

Lukas Moravec

Znění stížnosti

Dobry den, včera 28.5.2015 jsem si na eschopu okay.cz objednal mobilni telefon Huawei G7 za castku 3799 Kc. Tato udavana cena byla i na heuréka.cz. Objednavku jsem udelal, prislo potvrzeni a také termin dodani zboží. Dnes 29.5.2015 jsem obrzel email, ze objednavku stornuji z duvodu chybne ceny.


Produkt

Huawei G7


Požadované řešení

Zbozi jsem objednal v dobře vire, a jelikož jsou bezne slevy eschopu, neprislo me divne ze je na výrobek dana spatna cena. Nemam cas zjišťovat zdali dany obchod ma spravnou ci spatnou cenu. Ja jsem objednal zboží, které chci za danou castku obdržet. Cislo objednávky 9915723485


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému