Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 85)

#68908Sedadlo vedle letušek.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2023, před 2 lety

Martin Šulc

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si letenky na webu Mytrip, let ve společnosti ČSA Smartwings. Při letu zpět mi na letence dali seat "SBY" a bylo mi řečeno, že let je plný.
Do letadla jsem šel jako poslední a byl jsem usazen na místě pro letušky vzadu + let byl zpožděný. Žádám kompenzaci.


Produkt

Plně obsazené letadlo, i když letenku jsem měl zakoupenou.


Požadované řešení

Kompenzace - vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 12:10, před 2 lety

Nároky cestujících při zrušení letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů.

V tomto případě záleží, jak velké bylo zpoždění letu a jaká je délka letu mezi jednotlivými místy. Nároky, které spotřebiteli při zpoždění letu náleží, jsou vyčteny v čl. 6 tohoto nařízení. Minimální doba zpoždění přitom musí být 2 hodiny.

Zde došlo k poskytnutí služby, ovšem její kvalita neodpovídala zakoupenému. V takovém případě doporučujeme poskytnutí služby reklamovat u letecké společnosti.

Společnost je možné kontaktovat skrze zákaznickou linku na +420 284 000 601 denně od 8:00 do 20:00 nebo skrze kontaktní formulář přes následující odkaz https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/#current_ask-form-5.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 13:10, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 16:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.