Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.3.2015 mi byla společností amplion.cz potvrzena objednávka 2 ks legin s hubnoucím efektem a dne 30.3.2015 jsem zaplatila požadovanou částku na uvedený účet. Protože déle než měsíc jsem neobdržela ani poukaz ani zboží, urgovala jsem u amplionu dodání. Přišla mi odpověď, že amplion.cz není dodavatelem zboží, ale pouze zprostředkovatelem a že zasílají pouze poukaz. Problém je v tom že jsem právě po zaplacení zboží dosud žádný poukaz neobdržela. Nevím, kde jinde požadovat nápravu, než u amplionu.cz. Rozhodla jsem se zrušit nákup a požadovala jsem mailem dne 14.5.2015 po amplionu navrácení částky. Bohužel, dosud mi nepřišla žádná odpověď ani jiná reakce ze strany amplion.cz.
legíny s hubnoucím efektem, 2 kusy
Zaslání zboží nebo navrácení zaplacené částky.
|
Tweet |