Společnost


Economia, a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6975Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2015, před 5 lety

Marie Steinhauserová

Znění stížnosti

Dne 28.3.2015 mi byla společností amplion.cz potvrzena objednávka 2 ks legin s hubnoucím efektem a dne 30.3.2015 jsem zaplatila požadovanou částku na uvedený účet. Protože déle než měsíc jsem neobdržela ani poukaz ani zboží, urgovala jsem u amplionu dodání. Přišla mi odpověď, že amplion.cz není dodavatelem zboží, ale pouze zprostředkovatelem a že zasílají pouze poukaz. Problém je v tom že jsem právě po zaplacení zboží dosud žádný poukaz neobdržela. Nevím, kde jinde požadovat nápravu, než u amplionu.cz. Rozhodla jsem se zrušit nákup a požadovala jsem mailem dne 14.5.2015 po amplionu navrácení částky. Bohužel, dosud mi nepřišla žádná odpověď ani jiná reakce ze strany amplion.cz.


Produkt

legíny s hubnoucím efektem, 2 kusy


Požadované řešení

Zaslání zboží nebo navrácení zaplacené částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 08:46, před 5 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou, na adresu provozovatele služby, v tomto případě Economia a.s., se sídlem Praha 8, Karlín, Pernerova 673/47, PSČ 186 00.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 09:34, před 5 lety

Od společnosti jsme ke stížnosti obdrželi následující vyjádření:

Paní Steinhauserové byl poukaz odeslán dle počítače dne 31.3.2015 03:09:30 variabilní symbol objednávky číslo 124695621 s platností do 30.4.2015. Dne 14. května nám paní napsala dotaz, že nemá poukaz a zboží. Paní Steinhauserová již u nás na amplion.cz nakoupila 4x a ví tedy, jak slevový portál funguje, bez souhlasu s přečtením OP nelze nakoupit slevový poukaz. Zákaznice se ozvala 14. dní po platnosti poukazu. 15.5 jsme jí sdělili skutečnost s výpisem, že poukaz jí byl zaslán 31.3.2015 03:09:30 a že bohužel, nebyl z její strany uplatněn.Paní Steinhauserová nám napsala dne 21.5 v neděli a ve středu dne 26.5. Jsme ji opětovně upozornili na skutečnost, že nelze vrátit finanční částku za voucher, který propadl. Pokud zákazník neobdrží voucher, ihned nás o této skutečnosti informuje, což zákaznice neudělala a ozvala se měsíc a půl s informací, že nemá voucher. Veškeré tyto skutečnosti jsou zde dohledatelné.


Marie Steinhauserová

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.7.2015 14:22, před 5 lety

Děkuji za zaslané informace. Trvám na tom, že jsem od společnosti Amplion poukaz na objednané zboží neobddržela. Za to, že jsem trpělivě čekala na zaslání poukazu mne teď trestají tím, že jsem propásla jakousi (jimi stanovenou) dobu uplatnění. Přitom jim vůbec nevadí, že peníze na avizovaný účet obdrželi, ale k plnění nedošlo. Považovala jsem Amplion za solidní společnost, bohužel musím změnit názor. Nejen že už si od této společnosti nikdy nic neobjednám, o jejich nefér jednání nebudu mlčet.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2015 16:59, před 5 lety

Vážená paní Steinhauserová,
velmi se Vám omlouváme, ale bude nejlépe, když se zastavíte na amplion.cz osobně, (kontakty na webových stránkách) nebo nám poskytnete adresu, kam Vám budou veškeré informace stažené z počítače ohledně zaslání Vašeho voucheru poslány. Bohužel, nemůžeme ovlivnit spadnutí voucheru do spamu, případně jeho následné smazání, jak nám občas hlásí zákazníci. Jelikož jste již u nás nakupovala, poprvé 3.8.2014 a od té doby již vícekrát, znáte proces ohledně dodání voucheru. Jak uplatnit voucher a další informace jsou podrobně popsány v našich obchodních podmínkách, bez jejichž seznámení nelze u nás nakoupit voucher. Opětovně Vám tedy zasílám informaci, že voucher Vám byl zaslán 31.3.2015 03:09:30 s platností do 30.4.2015, ale poprvé jste nám napsala 15.5.2015, tj. po platnosti voucheru, že nemáte voucher, zboží a tudíž již zájem o objednávku a žádáte vrátit peníze. Platnost voucheru je základní informace každé naší prezentované nabídky v sekci jak voucher uplatnit.

Nicméně jsme se spojili s naším obchodním partnerem, vysvětlili situaci a firma
ZboziProtebe.cz
Tyršova 1251/3 66902 ZNOJMO
Tel.: +420 777 942 083
E-mail: info@zboziprotebe.cz
Otevírací doba: Po - Pá 9:00 - 12:00, 12:45 - 17:00
Web: www.zboziprotebe.cz
IČ: 29292859
Vám umožní ještě dva vouchery uplatnit zpětně. Veškeré kontakty a opětovné přeposlání voucherů budete mít v emailové poště. Náš partner je velmi vstřícný a na vytvořenou objednávku bude reagovat ačkoliv je po platnosti voucheru a akce je ukončena.
Hezký den
Václava Spirovová
amplion.cz






Marie Steinhauserová

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 10:14, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 11:10, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.