Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.3.2015 jsem zakoupil u společnosti Mironet.cz a.s. v Brně telefon značky Apple iPhone 6. 11.6.2015 jsem zjistil, že telefon v pravém dolním rohu při zmáčknutí cvaká, tak jsem se rozhodl ho reklamovat. Přece jenom je to tel. za cca 20 000,- Na pobočce mě ho převzali a odeslali do servisu. 16.6.2015 mně volal Reklamační a Servisní technik, že reklamaci neuznávají, a že mě oprava bude stát 9950,- důvod = mechanická závada ....
Nezlobte se, ale s tím nemohu souhlasit. Telefon, který stojí cca 20 000,- po třech měsících ( z toho deset dní byl u Vás na reklamaci se zaseknutou simkartou ) běžného používání ( telefonování, mailování, prohlížení internetu ) měl mechanickou vadu, mě přijde slušně řečeno divné. Celou dobu používání byl v obalu ( http://www.sunnysoft.cz/zbozi/176PBU-164/bugatti-bookcover-lausanne-pro-apple-iphone-6-4-7-cerna.html ) a rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že jsem ho poškodil nošením v kapse jak mě bylo řečeno. Telefon nemá žádné škrábance ani jiné oděrky a nikde nevykazuje mechanické poškození.
s pozdravem
Kamil Anderla
Mobilní telefon Apple iPhone 6 - 64GB SN: 359226064816497
oprava
|
Tweet |