Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#7050Reklamace č.: RA15C15578

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2015, před 9 lety

Kamil Anderla

Znění stížnosti

Dne 4.3.2015 jsem zakoupil u společnosti Mironet.cz a.s. v Brně telefon značky Apple iPhone 6. 11.6.2015 jsem zjistil, že telefon v pravém dolním rohu při zmáčknutí cvaká, tak jsem se rozhodl ho reklamovat. Přece jenom je to tel. za cca 20 000,- Na pobočce mě ho převzali a odeslali do servisu. 16.6.2015 mně volal Reklamační a Servisní technik, že reklamaci neuznávají, a že mě oprava bude stát 9950,- důvod = mechanická závada ....

Nezlobte se, ale s tím nemohu souhlasit. Telefon, který stojí cca 20 000,- po třech měsících ( z toho deset dní byl u Vás na reklamaci se zaseknutou simkartou ) běžného používání ( telefonování, mailování, prohlížení internetu ) měl mechanickou vadu, mě přijde slušně řečeno divné. Celou dobu používání byl v obalu ( http://www.sunnysoft.cz/zbozi/176PBU-164/bugatti-bookcover-lausanne-pro-apple-iphone-6-4-7-cerna.html ) a rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že jsem ho poškodil nošením v kapse jak mě bylo řečeno. Telefon nemá žádné škrábance ani jiné oděrky a nikde nevykazuje mechanické poškození.

s pozdravem

Kamil Anderla


Produkt

Mobilní telefon Apple iPhone 6 - 64GB SN: 359226064816497


Požadované řešení

oprava


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému