Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 30)

#70589Komunikace s pobočkou Dejvická

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2023, před 2 lety

Jan Martinek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Minulý týden jsem byl na pobočce vybrat USD. Transakce neproběhla podle očekávání.

Dne 25.9 v 15.11 a 27.9 v 10.40 jsem volal na pobočku a chtěl si na toto stěžovat. Pan ředitel neměl čas a bylo mi řečeno, že mi zavolá zpět. Pan ředitel neměl čas ani na toto.

Přijde mi škoda, že transakce na pobočce neproběhla dle očekávání a přijde mi špatně, že není možné se za tři dny spojit s vedením pobočky.

Děkuji

S pozdravem

Jan Martínek
***


Produkt

Nekomunikace


Požadované řešení

Projednat s ředitelem pobočky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 11:58, před 2 lety

Jakékoliv nedostatky při poskytování služeb či dalších činností společnosti Raiffeisenbank a.s. je možné reklamovat. Reklamaci je možné podat na kontaktech uvedených níže.

Více k reklamaci u společnosti Raiffeisenbank a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.rb.cz/o-nas/kontakty/reklamace.

Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 412 440 000 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.