Společnost


CO2 offset s.r.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

10.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 37)

#70761Celkova zaplacena cena jina nez na ikone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2023, před 2 lety

Silvie Hrustincova

Znění stížnosti

Dobry den,

23.09. jsem si kupovala pres mobil Dalnicni znamku na rok. Po zadani do Googlu mi naskocil web CZdalnice,
v nabidce byly tri moznosti. Klikla jsem na KOUPIT Rocni kupon v hodnote 1500,-, potvrdila SPZ a souhlas s podminkami a dostala se k platebnim udajum. Zde byla najednou castka vyssi o 150,-, tak jsem koupi zrusila, protoze na kuponu je vzdy castka konecna. Zkusila jsem hledat dal, ale opet jsem se dostala na tento web, a protoze jsem byla v casove tisni, dosla jsem az k zaplaceni celkove castky 1650 ,- v domeni, ze se jedna o nove zpoplateni dalnicnich znamek.

Nyni jsem zjistila, ze tak tomu neni a ze tato spolecnost zneuziva lidi ve stejne situaci jako me a z EKO si udelala byznys.

Myslim, ze se jedna o klamave jednani, protoze celkovou castku vidite az pri platbe. A take stoji za zjisteni, jak funguje Google algoritmus vyhledavani, protoze se nedostanete na oficialni statni web.

K dnesnimu dni takto "nachytali" 56 560 lidi, jak se prezentuji s mnozstvim zasazenych stromu.

Jelikoz jsem takto omylem take prispela, mam pravo ten strom videt, respektive byla bych rada, kdyby tuto firmu zkontrolovala COI.

Muzete v tomto pripade neco zjistit vice? Nebo na koho se mam obratit?

Dekuji,

Hrustincova Silvie


Produkt

Dalnicni znamka - rocni


Požadované řešení

Navraceni zaplacene castky a pokud mozno ukonceni jejich "EKO" byznysu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2023 11:38, před 2 lety

Spotřebitel je na skutečnost existence manipulačního poplatku upozorněn předem v obchodních podmínkách. Při koupi vstupenek je tato částka navíc zřetelně zobrazena v souhrnu vyúčtování předtím, než se spotřebitel rozhodne.

Domníváme se tedy, že účtování poplatku není v rozporu s právními předpisy.

V tomto případě se navíc domníváme, že není možné odstoupení od kupní smlouvy, jelikož se sice jedná o koupi zboží na dálku, ale je naplněna jedna z výjimek, kterou stanovuje zákon. Konkrétně se jedná o § 1837 písm. d) občanského zákoníku, kde je stanoveno, že "spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám".

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2024 21:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.