Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#7139Neuznaná reklamace tabletu, ale vráceno oporavené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2015, před 9 lety

Martina Sýkorová

Znění stížnosti

Dobrý den,
čtyřikrát jsem reklamovala zakoupený tablet pro softwarové vady. První reklamace nebyla uznána, ale tablet se vrátil zpět opravený a plně funkční. Druhá a třetí reklamace byly uznány, tablet byl v obojím případě opraven přehráním software.
Čtvrtá reklmace pro stejnou závadu - nefunkčnost zdokumentována nahráním přímo v prodejně, odeslali na posouzení do servisu společně s mým požadavkem, že si nepřeju opravovat, ale vzhledem ke čtvrté (třetí) stejné vadě si přeji odstoupit od smlouvy. Tablet se vrtátil zpět s vyjádřením servisu - že vady byly způsobeny aplikacemi třetích stran či virem, a výrobce za ně nezodpovídá, tedy reklamace není uznána. Prřesto byl ale tablet opraven - přehráním software. Měla jsem domlouveno se soudním znalcem, že v případě neuznání reklamace mi udělá nezávazné posouzení, to ovšem není možné, protože vada byla servisem odstraněna (ač jsem výslovně opravu zakázala). Domnívám se, že došlo k porušení par. 580 NOZ, a požaduji okamžité odstoupení od kupní smlouvy. Tablet vykazuje neustéle stejné vady, které se dají řešit pouze přehráním software ve vzdáleném servisu, a po čase se oúět znovu vyskytnou. Při přehrání software dojde ke smazání veškerých soukromých dat a souborů.


Produkt

Tablet GOCLEVER


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému