Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
čtyřikrát jsem reklamovala zakoupený tablet pro softwarové vady. První reklamace nebyla uznána, ale tablet se vrátil zpět opravený a plně funkční. Druhá a třetí reklamace byly uznány, tablet byl v obojím případě opraven přehráním software.
Čtvrtá reklmace pro stejnou závadu - nefunkčnost zdokumentována nahráním přímo v prodejně, odeslali na posouzení do servisu společně s mým požadavkem, že si nepřeju opravovat, ale vzhledem ke čtvrté (třetí) stejné vadě si přeji odstoupit od smlouvy. Tablet se vrtátil zpět s vyjádřením servisu - že vady byly způsobeny aplikacemi třetích stran či virem, a výrobce za ně nezodpovídá, tedy reklamace není uznána. Prřesto byl ale tablet opraven - přehráním software. Měla jsem domlouveno se soudním znalcem, že v případě neuznání reklamace mi udělá nezávazné posouzení, to ovšem není možné, protože vada byla servisem odstraněna (ač jsem výslovně opravu zakázala). Domnívám se, že došlo k porušení par. 580 NOZ, a požaduji okamžité odstoupení od kupní smlouvy. Tablet vykazuje neustéle stejné vady, které se dají řešit pouze přehráním software ve vzdáleném servisu, a po čase se oúět znovu vyskytnou. Při přehrání software dojde ke smazání veškerých soukromých dat a souborů.
Tablet GOCLEVER
odstoupení od kupní smlouvy
|
Tweet |