Společnost


Československá obchodní banka, a. s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

11.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 9)

#71645Při vkladu na vlastní účet ČSOB z vkladomatu se mi na účet peníze nepřipsali více jak 24h

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2023, před 2 lety

Jakub Kunst

Znění stížnosti

Dobrý den,

Rád bych podal stížnost ohledně nedostatečného zaznamenání vkladu na můj bankovní účet prostřednictvím vašeho vkladomatu. Dne [2.11.2023] 22:49h jsem provedl vklad na vkladomatu umístěném na adrese [Chlumecká černý Most] s cílem připsat určitou částku na svůj účet ***

Bohužel se však stalo, že tato částka nebyla správně připsána na můj účet, ačkoli jsem provedl transakci v souladu s pokyny na vkladomatu. To mi způsobilo značné nepohodlí a nejistotu ohledně mého finančního stavu.

Žádám o okamžité vyřešení této situace a nápravu chyby v záznamech vaší banky. Prosím, sdělte mi, jakým způsobem hodláte tuto situaci vyřešit a kdy mohu očekávat, že bude částka připsána na můj účet.

Děkuji za vaši pozornost a rychlou reakci na tuto záležitost.

S pozdravem,
[Jakub Kunst]
***


Produkt

poř.cislo *** Autorizační kód *** Československá obchodní banka Vkladomat 22:49


Požadované řešení

Žádám o okamžité vyřešení této situace a nápravu chyby v záznamech vaší banky. Prosím, sdělte mi, jakým způsobem hodláte tuto situaci vyřešit a kdy mohu očekávat, že bude částka připsána na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 15:59, před 2 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jestliže se peníze při vkladu přes bankomat ČSOB nepřispaly na účet spotřebitele, je vhodné podat reklamaci. Reklamaci vkladu přes bankomat ČSOB je možné uplatnit:
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.csob.cz/kontakty/napiste-nam/formular;
- tel. na infolince společnosti: 800 300 300.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 10:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.