Společnost


UVECTO d.o.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

93.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (14 z 15)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 4 hodnocení od spotřebitelů help

#72171Nevrácení přesné částky za vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2023, před 2 lety

Andrea Tlolková

Znění stížnosti

Dejte si prosím pozor při vratkách v Lelosi. Pokud vrácíte zboží zpět na firmu, tak Vám peníze pošlou z mezinárodního účtu, z kterého Vám banka strhne další poplatek. Samozřejmě zaplatíte buď poštovné zpět nebo si strhnout 90 kč za GLS. V podmínkách vrácení by mělo být uvedeno, že platba bude zasílána zpět z mezinárodního účtu!!! Firma poslala informaci, že poplatek si strhla banka a oni poslali plnou cenu.


Požadované řešení

doplatek do plné ceny vratky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 12:29, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli. Při odstoupení vrací podnikatel spotřebiteli cenu zboží a jedno poštovné. Případné druhé poštovné pak platí spotřebitel. V případě, že však spotřebitel odstupuje pouze od části objednávky, vrací podnikatel spotřebiteli pouze cenu za vrácené zboží.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2023 08:10, před rokem

Rozdiel bol pravdepodobne zapríčinený výmenným kurzom medzi našim eurovým bankovým účtom a zákazníčkinim účtom v českých korunách, alebo poplatkom zákazníčkinej banky. Ak sa jedná o kurzový rozdiel, zákazníčke samozrejme čiastku kompenzujeme, stačí, keď nám pošle potvrdenie o prijatej platbe z internet bankingu na email info@lelosi.cz - o ktorý sme ju už požiadali cez email.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.12.2023 19:09, před rokem


Andrea Tlolková

Dobrý den, firma navrhla vrácení formou poukázky nebo vrácení rozdílu částky na účet. Emailem ze dne 24.11.2023.
Rozhodla jsem se vrátit částku na účet a do dnešního dne mi žádné peníze nedošly.
Zdraví, Tlolková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2023 15:03, před rokem

Dobrý deň, pani Tlolková,
ospravedlňujeme sa za dlhšie spracovanie tejto požiadavky. Preverila som stav situácie, peniaze by ste mali mať na účte v pribehu nasledujúcich dní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.12.2023 20:20, před rokem


Andrea Tlolková

Hodnocení: