Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den v prosinci jsem zakoupil mobilní telefon Sony xperia Z2 , který se chválí vodotěsností a odolnosti proti prachu.. Mobil stál bezmála 10 000 Kč což není nejméně tudíž jsem si byl jistý ,že se jedná o kvalitní mobil.. Mobil jsem měl chvilku asi jen 5 měsíců a přišel čas na první koupání mobil jaksi neustál a po 1 minutě se mi sám zamkl, když jsem ho vysušil a chtěl odemknout libovolně se mi zapínal a vypínal, poté co mobil začal konečně fungovat jsem zaznamenal skvrny od vody pod displejem.
Mobil jsem odvezl do prodejny hned druhý den,po incidentu, pán v prodejně mne ujišťoval ,že mi to vymění ,že se s tímhle setkávají často. Ale bohužel tomu tak nebylo po měsíci kdy se mi nikdo neozýval jsem se rozhodl do prodejny zavolat, paní která vůbec nevěděla kde co má hledat a byla zmatená asi po 10 minutách hledání našla můj mobil se ZAMÍTNUTOU reklamací ,že prý voda poškodila telefon a snažila se mě navést na dojem ,že jsem měl otevřené krytky.. Ujišťoval jsem jí ,že jsem vše důkladně uzavřel,ale ona mi řekla ,že tohle řešit nebude ,že se mi ozvou v pondělí.. No nikdo se mi neozval tak jsem zas musel volat já. Zvedl to pán který byl udiven stejně jako já ,že mi zamítli reklamaci. Po vyjádření svého názoru jsem pána poprosil ať mobil pošle do servisu znovu , prý mám zase čekat měsíc.. Myslím si ,že tohle je trochu neférové a lhostejné jednání od strany firmy..
Děkuji Slíva
Sony Xperia Z2 D6503
Žádám nový kus! Ne žádný opravený či vysušený, abych se nemusel znovu stresovat s vadným kusem
|
Tweet |