Společnost


Fortegra Europe Insurance Company Limited, pobočka Česká republika

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 2)

#72283Neplnění pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2023, před 2 lety

Renáta Zedníková

Znění stížnosti

Zaplatíte si pojištění Carlife Pro, kde je záruční program pro opravy.
Mě přestal fungovat posilovač řízení, který je v tomto programu zahrnut.
Udělají si z vás likvidátora a všechno uděláte za ně!!
A oni jen chtějí další a další dokumenty a dělají z vás blbce, když už na začátku ví, že nic nezaplatí.
Je to podvod na lidi, jen z nás tahají peníze!!
Všechno si musím zaplatit sama.


Produkt

Peugeot 207


Požadované řešení

Požaduji uhradit škodnou událost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 07:55, před rokem

Obecně platí, že pokud byly splněny veškeré podmínky, mělo by být pojistné plnění řádně a včas vyplaceno.

Mezi součástky, které jsou kryté pojištěním Carlife Garance PRO jsou mimo jiné čepy řízení, nádržka posilovače řízení a hydraulické čerpadlo posilovače řízení. Výluky z pojištění týkající se řízení (včetně posilovače řízení) pak představují všechny ostatní součásti, jež nejsou výslovně uvedeny a také běžné opotřebení.

V tomto případě tedy záleží, o kterou konkrétní součástku se jednalo.

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 17:27, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.