Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 73)

#72508Přejetí zastávek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2023, před 2 lety

Miluše Červená

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si dnes 30.11. 2023 stěžovat na řidiče trolejbusu linky č. 5 v 6:00 ráno. Řidič z konečné jel dle jizdního řádu jenže zastávku přejel, tudíž A. Barcala a J. Bendy nevím jak tomu je na dalších zastávkách. Jsem velmi naštvaná, jelikož jsem nestihla přijet do práce v čas. Prosím o velký postih řidiče. Děkuji, Červená.


Požadované řešení

Přešetření a postih řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2023 16:34, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.