Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 556)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#72592Vedení provozovny Blovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2023, před 2 lety

kamil svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěl bych si stěžovat na vedení provozovny Blovice.Neustále jsou otevřeny pouze dvě pokladny což absolutně nepokryje počet zákazníků.Na parkovišti je neodklizený sníh a totéž na přístupových chodnicích.Zakoupil jsem dnes "kaiserky " a měl jsem co dělat abych si nevylámal zuby.Při koupi osmi kusů chleba mi vedoucí sdělila proč si jich kupuji tolik a že nebude mít co prodat lidem.Myslim že při dnešních cenách a nemalé konkurence by se tato prodejna měla co nejvíce zlepšit. !


Požadované řešení

výměna vedoucí provozovny.prodej čerstvého pečiva.odklizení sněhu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 10:59, před 2 lety

Otázka ohledně vedení prodejny není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Pokud by šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti (např. tvrdé či staré pečivo), je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 12:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.