Společnost


Zaplo Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 6)

#72710Neschopnost operátora vypočíst nové splátky půjčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2023, před 2 lety

Vanessa Simonová

Znění stížnosti

Mám půjčených 60.000 Kč. Na první splátku bych chtěla uhradit 36.000 Kč. 6.000 Kč by se mělo započíst na úroky za měsíc a 30.000 Kč by se mělo započítat na jistinu. Chci vědět, jak by dále byly nastaveny splátky a zda by se další úroky počítaly pouze z aktuální jistiny. Operátor mi nebyl schopný k tomu nic říct.


Produkt

půjčka 60.000 Kč


Požadované řešení

Chci znát, jaké by byly další splátky v případě zaplacení 36.000 Kč při první splátce půjčky na 60.000 Kč, kterou mám rozloženou do jednoho roku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 11:19, před 2 lety

S daným problémem je nejvhodnější se obrátit přímo na společnost. Společnost je možné kontaktovat:
- na zákaznická lince na telefonu 225 852 311 nebo 800 399 399, nebo
- e-mailem na info@zaplo.cz,
a to od pondělí do pátku v čase 08:00 – 18:00.

Pokud by společnost nekomunikovala, je vhodné využít komunikaci v písemné formě (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude adresován společnosti Zaplo Finance s.r.o., 5. května 1746/22, 14000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 14:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.