Společnost


telcall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7289Reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 7 lety

Věra Ranochová

Znění stížnosti

Dobrý den,reklamovala jsem mobil,protože byl vadný mikrofon.Telefon byl odeslán do Německa.Bylo mi řečeno,že v Německu vždy telefon vyresetovali a poslali zpět,že je vše v pořádku,vadné sluchátko může způsobovat nějaká aplikace.Takže reklamaci neuznali.Bylo už to ted po třetí.A opět nám vrátili telefon.Nikde není uvedeno,jaké aplikace se mohou a nemohou do telefonu stahovat.Máme doma jěště jeden přesně ten sám mobil,mám jěště více aplikací a mobil jede bez problémů.Mobil je jěště v záruce a co bude potom až v záruce nebude???Děkuji s pozdravem Ranochová Věra


Produkt

Sony xperia Miro (ST 23) White Gold IMEI 355757053334302


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze,protože podle mého mám na ně nárok.Reklamovala jsem zboží po třetí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2015 16:33, před 7 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 20:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.