Společnost


ZOOVEGA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7330Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2015, před 9 lety

Petr Škvára

Znění stížnosti

Dne 13.6.2015 jsme v prodejně SUPERZOO v Benešově, Červené vršky,
kterou obhospodařuje firma ZOOVEGA, zakoupili klec BOX RODY HAMSTER spolu s příslušenstvím a s křečkem zlatým. Asi po třech týdnech křeček prohrabal, prokousal do umělohmotné postranice otvor o velikosti 6x1 cm. Proto jsme klec dali k reklamaci. Reklamace byla 22.7.2015 zamítnuta s oddůvodněním, že klec byla mechanicky poškozena hlodavcem,(překvapivě !) pravděvodobně z důsledku nedostatku předmětů pro okusování. Po telefonickém upozornění majitele firmy, že vše jsme zakoupili od jeho prodavaček, v jeho firmě a jeho křeček to způsobil jsme dostali odpověď, že nehodlá klec vzít zpět a peníze vrátit.


Produkt

BOX RODY HAMSTER 55*39*26 modrý


Požadované řešení

Budu se řídit paragrafen

§ 2161
Jakost při převzetí
(1) Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,


Požaduji vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému