Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24. 4. jsem si na eshopu www.nejprotebe.cz našla svatební šaty. Protože jsem měla nějaké doplňující otázky, kontaktovala jsem mailem majitelku, se kterou jsme se na všem dohodly e-mailem, včetně objednávky a byly mi doručeny šaty. Platila jsem převodem. Přišly ale jiné šaty, než jsem si objednala, proto jsem zaslala el. odstoupení od smlouvy a šaty zaslala zpět. Na to mě majitelka obchodu kontaktovala s omluvou a šaty mi vyměnila za správné. Tentokrát však neseděla velikost, opět jsem zaslala šaty zpět a sepsala odstoupení od smlouvy emailem, ve lhůtě 14 dnů. Od té doby mi eshop dluží peníze za objednané šaty, paní majitelka po několika urgencích a výmluvách (nemocný syn, dovolená) napsala, že celou věc prověří u účetní. Toto se opakovalo asi 2x, ale peníze nedorazily. Následovaly další urgence z mé strany. Paní Kadlecová se omluvila a poslala printscreen z banky 15. 7. s tím, že platbu právě odeslala. Peníze stále nemám. Už jsem zaslala další 3 emaily s tím, že peníze nedorazily, avšak bez odezvy. Z celého jednání mám jen pocit, že paní Kadlecová mlží, kdyby peníze odeslala, tak jsou dávno na účtu, žádná tuzemská platba nejde 14 dnů. S takovým přístupem jsem se ještě nesetkala. Částka je 2589 Kč. V balíku faktura u zboží přibalena nebyla.
Svatební šaty
Jediné řešení je okamžité vrácení peněz na bankovní účet, který má paní Kadlecová k dispozici.
|
Tweet |