Společnost


OnStyle s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7369Reklamační protokol č. 149/2015 - set stříbro rhodiované 925/1000

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2015, před 9 lety

Lucie Majerová

Znění stížnosti

Dobrý den, v únoru jsem dostala dárkem set stříbrného náhrdelníku a náušnic, zakoupeno 4.2. na stánku v Plzni NC Borská pole. Stánek měl zrovna slevy 50%, nicméně o snížené kvalitě zboží nebyla nikde zmínka. Přetržený náhrdelník jsem reklamovala dne 11.5., nošen byl výjimečně a s patřičnou opatrností. Nesouhlasím s tím, že se jedná o mechanické poškození, jde pravděpodobně o nekvalitní a příliš jemné spoje. K mechanickému poškození něčeho, co visí na krku, při běžném nošení - chůze, sezení opravdu nedojde. Dále je stříbro velmi zašedlé, což opět značí zjevnou nekvalitu šperku. Stříbra, která mám doma, vydržela jasná ještě po několikaměsíčním nošení. A to už šperk nikdo nenosí, protože se od května válí na stánku v Plzni - černání pokračuje. Situace se mi jeví jako zjevné vyhýbání se uznání zákazníkovo reklamace. Myslím, že by se firma měla snažit o pozitivní reference a loajalitu zákazníků, kteří se rádi vrátí a provedou další nákup - což se v mém případě, ačkoli kupuji šperky ráda, při takto nevstřícném jednání opravdu nestane. A to žádám pouze opravu či výměnu náhrdelníku, nikoli vrácení peněz! Věřím, že by vyhovění mým požadavků nemělo být pro firmu takový problém - kdyby ovšem chtěla. Děkuji za odpověď, s pozdravem Ing. Lucie Majerová


Produkt

Set stříbro rhodiované 925/1000, původní cena 1000Kč, koupeno v akci za 500Kč


Požadované řešení

Oprava či výměna náhrdelníku, případné vyčištění zašedlého povrchu - i to je důsledek průtahu s vyřizováním reklamací


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému