Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v únoru jsem dostala dárkem set stříbrného náhrdelníku a náušnic, zakoupeno 4.2. na stánku v Plzni NC Borská pole. Stánek měl zrovna slevy 50%, nicméně o snížené kvalitě zboží nebyla nikde zmínka. Přetržený náhrdelník jsem reklamovala dne 11.5., nošen byl výjimečně a s patřičnou opatrností. Nesouhlasím s tím, že se jedná o mechanické poškození, jde pravděpodobně o nekvalitní a příliš jemné spoje. K mechanickému poškození něčeho, co visí na krku, při běžném nošení - chůze, sezení opravdu nedojde. Dále je stříbro velmi zašedlé, což opět značí zjevnou nekvalitu šperku. Stříbra, která mám doma, vydržela jasná ještě po několikaměsíčním nošení. A to už šperk nikdo nenosí, protože se od května válí na stánku v Plzni - černání pokračuje. Situace se mi jeví jako zjevné vyhýbání se uznání zákazníkovo reklamace. Myslím, že by se firma měla snažit o pozitivní reference a loajalitu zákazníků, kteří se rádi vrátí a provedou další nákup - což se v mém případě, ačkoli kupuji šperky ráda, při takto nevstřícném jednání opravdu nestane. A to žádám pouze opravu či výměnu náhrdelníku, nikoli vrácení peněz! Věřím, že by vyhovění mým požadavků nemělo být pro firmu takový problém - kdyby ovšem chtěla. Děkuji za odpověď, s pozdravem Ing. Lucie Majerová
Set stříbro rhodiované 925/1000, původní cena 1000Kč, koupeno v akci za 500Kč
Oprava či výměna náhrdelníku, případné vyčištění zašedlého povrchu - i to je důsledek průtahu s vyřizováním reklamací
|
Tweet |