Společnost


JOCHR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7415Vrácení poštovného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2015, před 5 lety

Hanka Hejková

Znění stížnosti

odebrala jsem zboží, u části převzatého zboží (pánské boxerky) jsem žádala o výměnu. Přestože jsem objednala odpovídající konfekční velikost, obdržela jsem sice zboží s označením dané velikosti, prádlo však velikostí neodpovídalo. Výměna proběhla tak, mi zboží zaslali, ale musela zaplatit cenu poštovného. Dne 20/7 t.r. jsem poslala e-mailem žádost o vrácení poštovného na můj účet do 15ti dní od zaslání žádosti. Tu jsem zaslala mailem, spolu s doklady o výši poštovného. Dorazila doručenka o přečtení, žádná odpověď a peníze k dnešnímu dni nebyly připsány. Jednalo se o poštovné za odeslání zboží za výměnu do eshopu a cena dobírky (poštovného), kterou jsem byla nucena uhradit, abych nové zboží dostala.


Produkt

Boxerky z bambusového vlákna 2 ks (vzor egypt) (Velikost: L)


Požadované řešení

uznání požadavku na vrácení poštovného - vrácení ve výši 44 + 69 Kč na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 09:16, před 5 lety

V tomto případě je důležité si ujasnit, zda se jedná o uznanou reklamaci výrobku, nebo o vrácení zboží v zákonné lhůtě 14dnů, a tudíž o odstoupení od smlouvy.

Pokud se jedná o uznanou reklamaci, má zákazník právo na uhrazení všech účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, tedy i poštovného směrem od zákazníka k podnikateli. Pokud spotřebitel musí vadné zboží na reklamaci prodejci odeslat, musí mu prodejce na své náklady zboží zaslat zpět.

Jestliže se naopak jednalo o odstoupení od smlouvy ve 14 dnech, náklady na vrácení nese v takovém případě vždy zákazník. V žádném případě by však nemělo dojít k opětovnému naúčtování poštovného na dopravení zboží k zákazníkovi, pokud mu již dříve vynaložené náklady na dopravu nebyly vráceny.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2015 08:30, před 5 lety

Spotřebitelka nám prostřednictvím emailu zaslala následující vyjádření:

dobrý den, stížnost lze uzavřít jako vyřízenou,22. mi po zaslání pokusu o smír majitel požadované poštovné vrátil.

Děkuji za pomoc a konzultace a přeji hezký den, s přátelským pozdravem
Hana Hejková


Na základě této skutečnosti stížnost uzavíráme.


Hanka Hejková

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.9.2015 08:30, před 5 lety

Hodnocení: