Společnost


JOCHR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7415Vrácení poštovného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2015, před 9 lety

Hanka Hejková

Znění stížnosti

odebrala jsem zboží, u části převzatého zboží (pánské boxerky) jsem žádala o výměnu. Přestože jsem objednala odpovídající konfekční velikost, obdržela jsem sice zboží s označením dané velikosti, prádlo však velikostí neodpovídalo. Výměna proběhla tak, mi zboží zaslali, ale musela zaplatit cenu poštovného. Dne 20/7 t.r. jsem poslala e-mailem žádost o vrácení poštovného na můj účet do 15ti dní od zaslání žádosti. Tu jsem zaslala mailem, spolu s doklady o výši poštovného. Dorazila doručenka o přečtení, žádná odpověď a peníze k dnešnímu dni nebyly připsány. Jednalo se o poštovné za odeslání zboží za výměnu do eshopu a cena dobírky (poštovného), kterou jsem byla nucena uhradit, abych nové zboží dostala.


Produkt

Boxerky z bambusového vlákna 2 ks (vzor egypt) (Velikost: L)


Požadované řešení

uznání požadavku na vrácení poštovného - vrácení ve výši 44 + 69 Kč na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému